Tieto obchodné podmienky platia iba pre nákup na internetovej stránke www.krby-srubka.sk. Obchodníkom je spoločnosť ŠRUBKA, s.r.o., Alvinczyho 32, 040 01 Košice, IČO : 31713467, IČ DPH : SK2020483938. Firma je zapísaná v Mestský súd Košice, oddiel: Sro, vložka číslo 6691/V. Kontaktné údaje: Tel. 055/6770036, 0948 076 520, e-mail: info@srubka.info číslo účtu IBAN SK90 8330 0000 0020 0104 6878 Fio banka kupujúcim je osoba (spoločnosť), ktorá si vybrala a zaplatila za služby alebo tovar na stránkach www.krby-srubka.sk . kupujúci musí v objednávke, resp. pri registrácii presne a pravdivo uviesť adresu doručenia, prípadne iné kontaktné údaje.
Orgán dozoru - Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Košiciach pre Košický kraj, Vrátna 3, 040 01 Košice https://www.soi.sk/
Obchodné podmienky sa nevzťahujú na prípady, keď osoba, ktorá má v úmysle nakúpiť tovar od obchodníka, je právnickou osobou alebo osobou, ktorá koná pri objednávaní tovaru v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo v rámci svojho samostatného výkonu povolania.
1. Objednanie
Objednávka je príkazom pre obchodníka na realizáciu objednaného, zaplateného tovaru od kupujúceho. Všetky objednávky podané prostredníctvom internetovej stránky www.krby-srubka.sk sú záväzné. Kúpna zmluva medzi obchodníkom a kupujúcim vzniká odoslaním objednávky zo strany kupujúceho a jej prijatím na strane obchodníka. Pre rýchle spracovanie vašej objednávky, dbajte prosím na správnosť vyplnených údajov. O presnom dni expedície a dodaní tovaru vás budeme informovať e-mailom.
Objednávka vytvorená prostredníctvom internetovej stránky www.krby-srubka.sk je spracovávaná len so Slovenskou dodacou adresou.
2. Užívateľský účet
2.1. Na základe registrácie v rámci e-shopu môže kupujúci pristupovať do svojho Užívateľského účtu. Kupujúci môže objednávať tovar tiež bez registrácie.
2.2. Pri registrácii Užívateľského účtu je kupujúci povinný uviesť správne a pravdivo všetky zadávané údaje a v prípade zmeny ich aktualizovať.
2.3. Prístup k Užívateľskému účtu je zabezpečený užívateľským menom a heslom. Ohľadom týchto prístupových údajov je povinnosťou kupujúceho zachovávať mlčanlivosť a nikomu tieto údaje neposkytovať. V prípade, že dôjde k ich zneužitiu, obchodník nenesie za to žiadnu zodpovednosť.
2.4. Užívateľský účet je osobný a kupujúci nie je teda oprávnený umožniť jeho využívanie tretími osobami.
2.5. Kupujúci môže Užívateľský účet zrušiť, a to najmä v prípade, keď ho dlhšie než 10 rokov nevyužíva, či v prípade, kedy poruší svoje povinnosti podľa Zmluvy.
2.6. Užívateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, a to najmä s ohľadom na nutnú údržbu hardvérového a softvérového vybavenia.
3. Stornovanie objednávky
Obchodník je oprávnený stornovať objednávku alebo jej časť, ak objednávku nie je možné záväzne potvrdiť (chybné telefóne číslo, nedostupný, neodpovedá na e-maily a pod.), tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávateľa tovaru. V prípade, že táto situácia nastane, obchodník bude okamžite kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že kupujúci zaplatil už časť alebo celú výšku kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť na účet do 14 dní. Kupujúci je oprávnený stornovať objednávku bez udania dôvodu najneskôr do 3 hodín od jej odoslania. Pri zrušení objednávky je kupujúci povinný uviesť meno, e-mail, číslo objednávky, popis objednaného tovaru. Zrušenie objednávky je kupujúci povinný zaslať na e-mail: info@srubka.info na základe ktorého mu obchodník zašle potvrdenie o zrušení objednávky. Za zrušenie objednávky si obchodník neúčtuje penále ani žiadne iné poplatky.
4. Dodanie tovaru
4.1. Obchodník sa zaväzuje kupujúcemu, dodať správny druh a množstvo tovaru tak, ako bolo uvedené v čase objednávky, na základe objednávky zákazníka. Obchodník nezodpovedá za oneskorené dodanie zavinené prepravnou spoločnosťou, za oneskorené dodanie zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa. Obchodník tiež nezodpovedá za poškodenie zásielky zavinené prepravnou spoločnosťou. Obchodník nezodpovedá za nedodanie tovaru, ku ktorému došlo zo strany výrobcu alebo dodávateľa v dôsledku akéhokoľvek obmedzenia prípadne zrušenia distribučných práv alebo iných nepredvídateľných prekážok. Obchodník je oprávnený v závislosti od charakteru obchodu, najme pri objednávke vyššej ako 500,00 € žiadať kupujúceho o potvrdenie objednávky písomne. V prípade odmietnutia potvrdenia obchodník považuje objednávku za neplatnú.
4.2. Kupujúci sa zaväzuje prevziať si objednaný tovar, skontrolovať neporušenosť obalu a zaplatiť za tovar podľa platobných podmienok, platných v čase prijatia objednávky. V prípade, že si kupujúci neprevezme tovar, ktorý si objednal, obchodník si vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody. Kupujúci, ktorý nekupuje tovar v rámci svojej podnikateľskej činnosti má v súlade s platnými právnymi predpismi, právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru (viac vrátenie tovaru alebo výmena).
4.3. Kupujúci je povinný dôkladne skontrolovať tovar pri jeho prevzatí od prepravcu/kuriéra a potvrdiť svojím podpisom prevzatie tovaru na doklade o prevzatí tovaru.
4.4. Reklamáciu za prípadné nedodanie tovaru vinou prepravcu alebo poškodenie tovaru zavinené prepravnou službou je nutné v takýchto prípadoch uplatňovať priamo u pracovníka prepravnej služby. Poškodený tovar kupujúci od prepravcu neprevezme a poškodenie tovaru kupujúci zaznačí do dokladu o prevzatí tovaru.
4.5. Reklamácie mechanického poškodenia tovaru zapríčineného prepravou, prevzatie ktorého bez vád potvrdil kupujúci pracovníkovi prepravnej služby, nebudú obchodníkom uznané ako oprávnené a plnenie z takejto reklamácie nebude kupujúcemu poskytnuté.
4.6. Ak po prevzatí zásielky kupujúci zistí neúplnosť zásielky (chýbajúci kus), je povinný obratom oznámiť obchodníkovi skutočnosť e-mailom na info@srubka.info. Zaslať dôkaz tj. vyhotoviť fotodokumentáciu prepravného obalu z každej strany a skutočný počet kusov tovaru, tiež aby bolo zreteľné o aký druh tovaru sa jedná (produkt, farba) a zašlite e-mailom info@srubka.info. V prípade, že kupujúci dôkazy nepreukáže, reklamácia nebude obchodníkom uznaná ako oprávnená a plnenie z takejto reklamácie nebude kupujúcemu poskytnuté.
4.7. V prípade, že je z dôvodov na strane kupujúceho nutné tovar doručovať opakovane alebo iným spôsobom, než bolo uvedené v objednávke, je kupujúci povinný uhradiť náklady spojené s opakovaným doručovaním tovaru, resp. náklady spojené s iným spôsobom doručenia.
4.8. Kupujúci nadobúda vlastnícke právo ku tovaru zaplatením celej kúpnej ceny za tovar, vrátene nákladov na dodanie, najskôr však prevzatím tovaru. Zodpovednosť za náhodnú stratu, poškodenie či zničenie tovaru prechádza na kupujúceho okamihom prevzatia tovaru alebo okamihom, kedy mal kupujúci povinnosť tovar prevziať, ale v rozpore s kúpnou zmluvou tak neurobil.
5. Dodacia doba
5.1. Tovar skladom - Dodávky objednaného tovaru prijaté od kupujúceho v pracovné dni do 12:00 hod. budú vyexpedované ešte v ten istý deň, objednávky prijaté po 12:00 hod. budú vyexpedované nasledujúci pracovný deň.
5.2. Tovar nie je skladom - Dodávky objednaného tovaru budú podľa dostupnosti produktov a prevádzkových možností obchodníka, realizované v rozmedzí od 3-7 pracovných dní alebo 2-8 pracovných týždňov.
6. Doprava
6.1. V prípade, že tovar doručuje zmluvný prepravca, dáva kupujúci obchodníkovi právo predať dopravcovi nutné minimum osobných údajov pre bezproblémové doručenie tovaru (meno, adresa, telefón).
Tovar sa dodáva len v rámci Slovenska, ak máte záujem o dodanie tovaru do Českej republiky môžete si ho objednať cez www.srubka.cz alebo sa prekliknite v hornej časti stránky na vlajočku.
6.2. Za objednaný tovar v hodnote do 90 € s DPH, zaplatí kupujúci prepravné náklady:
do 3 kg - 3,50 €
od 3 - 5 kg - 3,90 €
od 5 - 6 kg - 4,20 €
nad 6 kg a viac - 4,90 €
Doprava zadarmo v rámci Slovenska platí pri odbere tovaru nad 90 € s DPH s výnimkou niektorých druhov tovaru na ktoré sa doprava zdarma nevzťahuje.
Preprava sa realizuje cez prepravnú spoločnosť GLS, SDS alebo SPS, v tomto prípade obchodník zvolí vhodnú prepravu, podľa hmotnosti či veľkosti objedaných položiek.
7. Doprava pri platbe dobierkou
Vlastníctvo tovaru prechádza na kupujúceho odovzdaním tovaru prepravcovi.
8. Ceny tovaru
8.1. Ceny uvedené v internetovom obchode www.krby-srubka.sk sú platné v čase uskutočnenia objednávky a sú uvedené vrátane DPH. Vyhradzujeme si právo tlačových chýb a zmeny cien, v prípade zmeny peňažných kurzov alebo pri výrazných zmenách dodávateľských podmienok od výrobcov a ostatných dodávateľov tovaru. V cene tovarov nie je zahrnuté poštovné alebo doprava.
8.2. Do výpočtu pôvodnej ceny sa nezohľadňujú individuálne cenové zvýhodnenia a cenové zvýhodnenia, ktoré nie sú zahrnuté priamo v aktuálnej predajnej cene daného tovaru (tj. nie sú poskytované automaticky a plošne ako napr. zľavové kódy).
8.3. Kupujúci berie na vedomie, že môžu nastať prípady, keď nedôjde k uzatvoreniu zmluvy medzi obchodníkom a kupujúcim, a to najmä v prípade, keď kupujúci objedná tovar alebo súvisiace služby (dopravu) za cenu zverejnenú omylom v dôsledku vady interného informačného systému krby-srubka.sk či pochybenie personálu ŠRUBKA, s.r.o.. V takom prípade je obchodník oprávnený od kúpnej zmluvy odstúpiť, a to aj potom, čo kupujúci obdržal e-mail potvrdzujúci jeho objednávku, o čom obchodník kupujúceho bez zbytočného odkladu informuje.
8.4. Príklady, kedy môže dôjsť k chybne zverejnenej cene sú najmä nasledujúce:
- Cena tovaru je na prvý pohľad nesprávna (napr. nezohľadňuje obvyklú cenu tovaru).
- Pri cene tovaru prebýva alebo chýba jedna alebo viac číslic.
- Zľava na tovar presahuje 50 % bez toho, aby tovar bol súčasťou zvláštnej marketingovej kampane či výpredajovej akcie označenej špeciálnym symbolom a inzerujúcim zodpovedajúcu výšku zliav.
- Obchodník upozorňuje, že informačný systém krby-srubka.sk uvádza aj pri tovare so zjavne vadnou cenou automaticky informáciu, že sa jedná o tovar zľavnený, resp. o tovare vo výpredaji a pod. V prípade pochybností, či je tovar skutočne zlacnený alebo či ide o zjavnú vadu v cene tovaru je preto kupujúci povinný kontaktovať ŠRUBKA, s.r.o. a informáciu o správnosti ceny si overiť kontakt.
9. Kúpna cena
9.1. Kupujúci je povinný zaplatiť obchodníkovi kúpnu cenu tovaru dohodnutú v kúpnej zmluve a/alebo podľa cenníka obchodníka platného v čase uzatvorenia kúpnej zmluvy vrátane nákladov na doručenie tovaru dobierkou spoplatnená 1,30 € s DPH.
9.2. Náklady spojené s montážou a vynášaním tovaru nie sú zahrnuté v kúpnej cene tovaru a obchodník tieto služby nie je povinný kupujúcemu poskytnúť.
10. Platobné podmienky
10.1. Za objednaný tovar v internetovom obchode, môže kupujúci zaplatiť do 1500 € s DPH dobierkou, nad 1500 € s DPH preddavkovou faktúrou.
Na tovar, ktorý nie je dostupný do 7 pracovných dní a jeho dodanie je v rozmedzí 2-8 týždňov prípadne viac.. Obchodník môže požadovať od kupujúce zálohu vo výške 50% z ceny výrobku.
Zostávajúcich 50% je potrebné uhradiť pred odoslaním tovaru. Po úplnom zaplatení sa tovar odošle na adresu, ktorú kupujúci uviedol pri objednávke.
10.2. Cenu tovaru a prípadné náklady spojené s dodaním tovaru, môže kupujúci uhradiť obchodníkovi nasledujúcim spôsobom:
- v hotovosti na dobierku v mieste určenia kupujúcim v objednávke - SDS kuriér v hotovosti - platba kartou nie je možná, GLS kuriér v hotovosti alebo platobnou kartou, SPS kuriér v hotovosti alebo platobnou kartou
- bezhotovostne prevodom na účet obchodníka - IBAN SK90 8330 0000 0020 0104 6878, Fio banka
- nákupom na splátky cez Home Credit
11. Zľavové kódy
V rámci propagačnej kampane je možné, že obchodník kupujúcemu pošle propagačný kód. Obchodník jasne stanoví dátum, platnosť a účel zľavového kódu. V prípade akýchkoľvek nejasností ohľadom využitia zľavového kódu môže kupujúci poslať e-mail s otázkou na e-mailovú adresu: info@srubka.info. Jednotlivé zľavy sa medzi sebou nesčítavajú a zľavu nie je možné uplatniť na už prebiehajúcu akciu alebo výpredaj. Na jeden nákup je možné uplatniť iba jeden zľavový kód.
12. Záručná doba
Záručná doba pre nami ponúkaný tovar je 24 mesiacov, ak nie je v produktových špecifikáciách alebo na záručnom liste uvedené inak. Upozorňujeme, že táto 24 mesačná záruka sa nevzťahuje na výrobky určené pre jednorazové použitie, ako sú napríklad čističe komínov. Tieto produkty sú po použití spotrebované a teda sa na ne záruka nevzťahuje.
13. Zodpovednosť obchodníka za vady tovaru
13.1. Obchodník je povinný dodať tovar v súlade s uzavretou kúpnou zmluvou t.j. v požadovanej akosti, množstve a bez vád (faktických, právnych).
13.2. Obchodník zodpovedá za vady, ktoré má predaný tovar pri prevzatí kupujúcim. Ak nejde o použité veci, zodpovedá obchodník za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí tovaru v záručnej dobe (záruka). Obchodník odporúča kupujúcemu, aby vady tovaru uplatnil u obchodníka bez zbytočného odkladu. Pri tovare predávaných za nižšiu cenu nezodpovedá za vadu, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena.
13.3. Kupujúci je oprávnený predávaný tovar pred prevzatím vizuálne prezrieť.
14. Záručný servis
Tel.: +421 5 677 00 36, +421 948 076 520
E-mail: info@srubka.info
15. Vrátenie tovaru alebo výmena
15.1. Podmienky pre vrátenie tovaru do 14 kalendárnych dní sa nevzťahujú na prípady, keď osoba, ktorá má v úmysle nakúpiť tovar od obchodníka, je právnickou osobou alebo osobou, ktorá koná pri objednávaní tovaru v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo v rámci svojho samostatného výkonu povolania (t.j. nie je možné od zmluvy odstúpiť).
15.2. Pokiaľ nie je kupujúci spokojný so zakúpeným tovarom, môže nám ho bez udania dôvodu vrátiť do 14 kalendárnych dní od prevzatia zásielky na našu adresu ŠRUBKA, s.r.o. Alvinczyho 32, 040 01 Košice.
15.3. Tovar podľa zákona č. 102/2014 Z. z. spotrebiteľ je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať späť (alebo ho odovzdať obchodníkovi alebo osobe poverenej obchodníkom na prevzatie tovaru) - spolu s dokladom potvrdzujúcim kúpu tovaru (faktúra) vrátane kompletnej dokumentácie, nepoškodený, nepoužitý, kompletný, odporúčame v originálnom balení, na náklady kupujúceho (dopravu si kupujúci zabezpečí sám). Vybrať si môžete buď vrátenie peňazí, alebo výmenu za iný tovar. Odporúča sa tovar poistiť. Zásielky na dobierku alebo uložené na pošte obchodník nepreberá. Ak sa takto rozhodnete, zašlite nám spolu s tovarom Vami podpísané písomné prehlásenie o odstúpení od zmluvy s uvedením Vášho mena a priezviska, Vašej adresy, čísla objednávky, dátumu objednania a čísla účtu pre finančné vysporiadanie. Cena za tovar (vrátane nákladov na dopravu, ktoré obchodník na základe zmluvy prijal) bude vrátená späť kupujúcemu po skontrolovaní vráteného tovaru do 14 kalendárnych dní.
15.4. V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí obchodníkovi tovar, ktorý je použitý a je poškodený alebo neúplný alebo hodnota predmetného tovaru je znížená v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru, má obchodník voči kupujúcemu nárok na náhradu škody vo výške zodpovedajúcej zníženiu hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku vyššie uvedeného zaobchádzania s tovarom zo strany kupujúceho alebo bude kupujúcemu vrátený späť a budú mu vyúčtované náklady spojené s prepravou tovaru a kupujúci je o tejto skutočnosti upovedomený.
15.5. Pokiaľ budete požadovať výmenu, nový tovar Vám pošleme obratom po doručení a skontrolovaní vráteného tovaru (platí pre tovar, ktorý máme skladom).
Zásielka na dobierku alebo uložená na pošte, nebude prijatá!
15.6. Obchodník nie je povinný vrátiť kupujúcemu cenu zaplatenú za príslušný tovar pred tým, ako mu bol tovar od kupujúceho spolu s príslušenstvom vrátane dokumentácie a pod. doručený.
15.7. V prípade, ak kupujúci nesplní niektorú zo svojich vyššie uvedených povinností podľa týchto Všeobecných obchodných podmienok, odstúpenie od zmluvy nie je platné a účinné a obchodník nie je povinný vrátiť všetky preukázateľné platby podľa týchto Všeobecných obchodných podmienok kupujúcemu a zároveň má nárok na úhradu nákladov spojených s odoslaním tovaru naspäť kupujúcemu.
15.8. Kupujúci podľa zákona č. 102/2014 Z.z. § 7 Ods. 6 písmeno l nemôže odstúpiť od zmluvy predmetom ktorej je:
predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek kupujúceho, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného kupujúceho
Spoločne s tovarom odporúčame pre rýchlejšie vybavenie doložiť doklad potvrdzujúci kúpu tovaru (faktúra) a vyplnený formulár pre vrátenie alebo výmenu tovaru.
Tovar môžete vrátiť na adresu:
ŠRUBKA, s.r.o.
Alvinczyho 32
040 01 Košice
Prevádzková doba: Po-Štv: 9:00 - 16:00, Pia: 9:00 - 15:00
Formulár pre vrátenie alebo výmenu tovaru:
16. Reklamačný poriadok
16.1. Kupujúci je povinný sa oboznámiť s Reklamačným poriadkom a Všeobecnými obchodnými podmienkami (ďalej len „VOP“) ešte pred objednaním tovaru. Zároveň kupujúci berie na vedomie, že je povinný poskytnúť obchodníkovi potrebnú súčinnosť potrebnú na vybavenie reklamácie, v opačnom prípade sa lehoty adekvátne predlžujú o dobu, v ktorej kupujúci neposkytol požadovanú súčinnosť.
16.2. Uzatvorením kúpnej zmluvy a prevzatím tovaru od obchodníka kupujúci súhlasí s týmto Reklamačným poriadkom.
16.3. Kupujúci je povinný pred prevzatím a zaplatením zásielky dopravcovi skontrolovať tovar. Pokiaľ je zistené mechanické poškodenie tovaru, roztrhnutý obal, deformácia obalu - je kupujúci povinný vyhotoviť záznam a fotodokumentáciu o poškodení za prítomnosti dopravcu. Zodpovednosť za poškodenie v priebehu prepravy nenesie dopravca, nakoľko všetok tovar je poistený. Na základe vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi poskytnutá primeraná zľava alebo dodaný nový výrobok.
16.4. Reklamácie mechanického poškodenia tovaru zapríčineného prepravou, prevzatie ktorého bez vád potvrdil kupujúci pracovníkovi prepravnej služby, nebudú obchodníkom uznané ako oprávnené a plnenie z takej reklamácie nebude kupujúcemu poskytnuté.
16.5. Náklady na prepravu reklamovaného tovaru smerom od kupujúceho k obchodníkovi hradí kupujúci. Poštovné a iné poplatky nevraciame. Spiatočnú prepravu po vybavení oprávnenej reklamácie hradí obchodník. V prípade, že je vada tovaru neodstrániteľná, nahradí obchodník kupujúcemu vadný výrobok novým alebo po dohode, výrobkom iného typu, pričom dôjde k doplateniu alebo vráteniu cenového rozdielu.
16.6. V prípade, že sa po prevzatí tovaru kupujúcim vyskytnú v záručnej dobe vady tovaru, môže kupujúci uplatniť svoju reklamáciu.
16.7. Ak nebude u jednotlivého tovaru uvedená dlhšia doba, je kupujúci, ktorý je spotrebiteľom v zmysle týchto VOP, oprávnený uplatniť práva z vady tovaru, ktorá sa vyskytne pri spotrebnom tovare, nasledovne:
- pri novom tovare v dobe 24 mesiacov od prevzatia;
- pri zánovnom tovare v súlade s §620 ods. 2 Zákona v dobe 21 mesiacov od prevzatia (za zánovný tovar sa považuje taký tovar, ktorý mohol byť vyskúšaný, pričom môže niesť estetické stopy takého používania, avšak tieto stopy nemajú vplyv na použiteľnosť a plnú funkčnosť tovaru);
16.8. V prípade odstrániteľnej vady má kupujúci nárok na:
– Bezplatné, včasné a riadne odstránenie vady – obchodník je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.
– Namiesto odstránenia vady môže kupujúci požadovať výmenu veci. Obchodník môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.
16.9. V prípade vady, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na:
– výmenu veci alebo
– má právo od zmluvy odstúpiť alebo
– má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.
16.10. Záruka sa nevzťahuje:
- Na poškodenie vzniknuté prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebením, znečistením tovaru alebo jeho častí v dôsledku zanedbania údržby, používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia v ktorom sa tovar bežne používa.
- Pri výrobkoch, ktoré na svoje fungovanie využívajú akumulátor, resp. rôzne druhy batérií, sa bežné opotrebenie akumulátora, resp. batérie, nepovažuje za vadu tohto výrobku, pretože sa tu jedná o súčasti výrobkov, ktoré bežným používaním prirodzene strácajú svoju životnosť.
- Záruka sa nevzťahuje tiež na škody vzniknuté v dôsledku živelnej udalosti, násilného poškodenia, poveternostných podmienok alebo prevádzkou v extrémnych a neobvyklých podmienkach.
- Pri porušení ochranných pečatí a nálepiek, pokiaľ na výrobku nejaké sú.
- Neoznámenie zjavných vád pri prevzatí tovaru.
16.11. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Rovnaké práva patria kupujúcemu, ak síce ide o odstrániteľné vady, pokiaľ však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať. Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.
16.12. Na základe rozhodnutia kupujúceho, ktoré zo svojich práv v zmysle ust. § 622 a ust. § 623 Občianskeho zákonníka uplatňuje, je obchodník alebo určená osoba povinná určiť spôsob vybavenia reklamácie podľa ust. § 2 písm. m) zákona o ochrane spotrebiteľa ihneď, v zložitejších prípadoch do 3 dní od začiatku reklamačného konania, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu tovaru, najneskôr do 30 dní odo dňa začiatku reklamačného konania. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie obchodník alebo určená osoba reklamáciu vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch je možné reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu tovaru za nový tovar. O ukončení reklamačného konania informuje obchodník kupujúceho formou dohodnutou medzi oboma zmluvnými stranami (e-mailom) a zároveň bude kupujúcemu spolu s tovarom doručený reklamačný protokol. Vybavením oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu trvania reklamácie. Pokiaľ bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, potom záručná doba plynie znovu odo dňa vybavenej reklamácie.
16.13. V prípade, že kupujúci využije svoje právo a vyžaduje odstránenie vady tovaru opravou a v záručnom liste je pre účely záručných opráv tovar určený iný subjekt než predajca, ktorého miesto podnikania je v rovnakom mieste ako v prípade obchodníka alebo v mieste pre kupujúceho bližším, uplatní kupujúci právo na záručnú opravu u subjektu uvedeného v záručnom liste.
Spoločne s tovarom odporúčame pre rýchlejšie vybavenie reklamácie doložiť doklad potvrdzujúci kúpu tovaru (faktúra) a vyplnený formulár pre reklamáciu
Zásielka na dobierku alebo uložená na pošte, nebude prijatá!
Reklamovaný tovar zašlite na adresu spoločnosti:
ŠRUBKA, s.r.o.
Alvinczyho 32
040 01 Košice
Prevádzková doba: Po-Štv: 9:00 - 16:00, Pia: 9:00 - 15:00
Reklamačný formulár:
17. Ochrana osobných údajov
Zákonným dôvodom spracovania Vašich osobných údajov je Váš súhlas dávaný týmto správcovi v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. a) Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracovaní osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov a o zrušení smernice 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov) (ďalej len "nariadenie"). Viac >>
Zaškrtnutím políčka pred odoslaním objednávky kupujúci vyjadruje, že sa oboznámil s týmito všeobecnými obchodnými podmienkami, v plnom rozsahu porozumel ich obsahu a že s nimi súhlasí.
18. Reklama
„Vašu spokojnosť s nákupom zisťujeme prostredníctvom e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi, do ktorého je náš e-shop zapojený. Tie vám zasielame zakaždým, keď u nás nakúpite, pokiaľ v zmysle § § 62 zák. č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách, v znení neskorších predpisov neodmietnete zasielanie elektronickej pošty na účely priameho marketingu. Spracúvanie osobných údajov na účely zaslania dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi vykonávame na základe nášho oprávneného záujmu, ktorý spočíva v zisťovaní vašej spokojnosti s nákupom u nás. Na zasielanie dotazníkov, vyhodnocovanie vašej spätnej väzby a analýz nášho trhového postavenia využívame sprostredkovateľa spracúvania, ktorým je prevádzkovateľ portálu Heureka.sk tomu na tieto účely môžeme odovzdávať informácie o kúpenom tovare a vašu e-mailovú adresu. Vaše osobné údaje nie sú pri zasielaní e-mailových dotazníkov odovzdané žiadnej tretej strane na jej vlastné účely. Proti zasielaniu e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi môžete kedykoľvek vyjadriť námietku odmietnutím ďalších dotazníkov pomocou odkazu v e-maile s dotazníkom. V prípade vašej námietky vám dotazník nebudeme ďalej zasielať.“
19. Zasielanie obchodných oznámení a ukladania cookies
Pri prechádzaní našich webových stránok zaznamenávame vašu IP adresu, ako dlho sa na stránke zdržíte a z ktorej stránky prichádzate. Používanie cookies na meranie návštevnosti webu a prispôsobenie zobrazenie webových stránok vnímame ako svoj oprávnený záujem správcu, lebo veríme, že vďaka tomu vám môžeme ponúknuť ešte lepšie služby.
Cookies pre cielenie reklamy budú spracovávané len na základe vášho súhlasu.
Naše webové stránky možno prechádzať aj v režime, ktorý neumožňuje zbieranie osobných údajov. Používanie cookies môžete na svojom počítači v internetovom prehliadači zakázať. Viac >>
20. Alternatívne riešenie sporov
1. Akýkoľvek spor medzi nami a spotrebiteľom z akejkoľvek krajiny Európskej únie vyplývajúci zo zmluvy, ktorý sme nedokázali spoločne vyriešiť, môže byť riešený mimosúdne prostredníctvom orgánu príslušného pre alternatívne riešenia sporov alebo prostredníctvom alternatívneho riešenia sporov on-line.
2. Príslušný orgán pre alternatívne riešenie sporov medzi podnikateľmi a spotrebiteľmi je Slovenská obchodná inšpekcia:
Odbor pre medzinárodné vzťahy a alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov
Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie v Košiciach
Vrátna 3, 040 01 Košice
3. Zoznam orgánov príslušných k mimosúdnemu riešeniu sporov v rámci Európskej únie je k dispozícii na tejto internetovej stránke:
http://ec.europa.eu/consumers/solving_consumer_disputes/non-judicial_redress/national-out-of-court-bodies/index_en.html
4. Ako spotrebiteľ z krajiny patriacej do Európskej únie môžete využiť platformu určenú na riešenie sporu on-line, ktorú spravuje Európska komisia, a to na tejto internetovej stránke: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
21. Jurisdikcia
V rozsahu povolenom príslušnými právnymi predpismi týkajúcimi sa kolíznych noriem majú súdy Slovenskej republiky výlučnú právomoc na vyriešenie akéhokoľvek sporu alebo nároku, ktorý vyplýva zo zmluvy alebo vznikol v súvislosti so zmluvou alebo jej predmetom alebo uzatvorením zmluvy (vrátane mimo zmluvných sporov alebo nárokov).
22. Recenzie
Tieto hodnotenia pochádzajú od spotrebiteľa, ktorý produkt skutočne použil/zakúpil, na základe zaslaného emailu, vyplneného dotazníka, pridaním recenzie priamo na web stránke.
23. Radenie produktov
Najpredávanejšie produkty v kategórii, ktoré sú uvedené nad ponukou produktov, sa radia podľa počtu predaných kusov na dennej báze.
24. Záverečné ustanovenia
Všetky právne vzťahy vznikajúce medzi kupujúcim a obchodníkom sa riadia právnymi predpismi Slovenskej republiky. Vo veciach neupravených týmito Obchodnými podmienkami sa uplatnia príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo tieto Obchodné podmienky meniť.
Technická špecifikácia a obal produktov sa môžu zmeniť bez výslovného upozornenia. Obrázky majú iba informatívny charakter.
Upozornenie týkajúce sa užívania obsahu stránok spoločnosti ŠRUBKA, s.r.o.
25. Autorské práva a šírenie obsahu stránok www.krby-srubka.sk
Autorské práva k stránkam www.krby-srubka.sk sú majetkom spoločnosti ŠRUBKA, s.r.o., Alvinczyho 32, 040 01 Košice. Obsah stránok www.krby-srubka.sk je majetkom spoločnosti ŠRUBKA, s.r.o. a je chránený autorským právom a inými príslušnými právnymi predpismi. Obsahom sa rozumejú napr. články, obrázky, grafy, nástroje, kalkulátory a ďalšie verejne prístupné alebo heslom chránené nástroje. Obsah týchto stránok a jednotlivé nástroje, ktoré tvoria ich súčasť nesmie užívateľ bez predchádzajúcej písomnej dohody, využívať pre svoju činnosť za účelom dosiahnutia zisku alebo ponúkať tretím stranám. Tiež je zakázané spracovávať, upravovať a zasahovať do obsahu stránok www.krby-srubka.sk . obsah stránok www.krby-srubka.sk môže byť zobrazovaný, reformátovaný a tlačený výhradne pre osobnú nekomerčnú potrebu a užívateľ súhlasí s tým, že tento obsah nebude šíriť, reprodukovať, rozosielať ani inak distribuovať, predávať, publikovať, vysielať, alebo inak poskytovať ďalším osobám bez predchádzajúceho písomného povolenia.
Spoločnosť ŠRUBKA, s.r.o., môže kedykoľvek zmeniť obsah i spôsob fungovania stránok www.krby-srubka.sk a obmedziť ich dostupnosť (buď ako celku alebo vybraných súčastí) všetkým užívateľom všeobecne i jednotlivo vybraným užívateľom.
Obchodné podmienky v tomto znení sú platné od 25.06.2024